Marketing to potężna branża, która nieustannie dostarcza nam, coraz to nowsze możliwości i sposoby promowania produktów i usług zarówno na rynku lokalnym, jak i poza nim. I choć nowoczesnych sposobów na promowanie produktów jest wiele np. reklamy w internecie, telewizji, czy na portalach społecznościowych, to od dawien dawna prym w tymże działaniu wiodą tzw. displaye kartonowe. Czym są i do czego służą? Odpowiadamy!
Displaye kartonowe to jedne z najchętniej wybieranych produktów z kategorii POSM (Point of Sales Materials), czyli materiałów reklamowych wspierających sprzedaż danych produktów.
W każdym bądź razie displaye z kartonu to nic innego jak ekspozytory reklamowe, wykonane z trwałej i wytrzymałej tektury. Ich zadaniem jest odpowiednie wyeksponowanie i zaprezentowanie towarów w danym sklepie, czy na targach branżowych. Zamawiając display kartonowy, otrzymujemy solidnie wykonany produkt o prostej lub nieco bardziej skomplikowanej konstrukcji, który jest w stanie utrzymać naprawdę spory ciężar. Dzięki temu sprawdza się on zarówno przy produktach delikatnych i lekkich, jak i tych o większej masie. Co ciekawe displaye dają również nieograniczone możliwości w zakresie druku.
>Kartonowe displaye, czyli ekspozytory reklamowe można stosować w niemal każdej branży — od spożywczej i produktów chemicznych, po branże przemysłowe. Za pomocą ekspozytorów można również w ciekawy sposób wyeksponować zabawki dla dzieci, kosmetyki, czy sprzęt elektroniczny. Można je z powodzeniem spotkać w sklepach spożywczych, drogeriach, aptekach, czy marketach budowlanych. Co ciekawe na reklamowe ekspozytory wykonane z kartonu możemy się również natknąć w kinie. W ten sposób można promować ulotki z repertuarem, nowości filmowe, czy limitowane produkty sprzedawane w związku z daną premierą filmu.
Z możliwości, jakie oferują kartonowe ekspozytory reklamowe, coraz chętniej korzystają zarówno przedsiębiorcy indywidualni, jak i duże sieci handlowe, a nawet instytucje użyteczności publicznej. Dlaczego są tak popularne? Co przemawia za ich wyborem?