Dlaczego warto inwestować w ekspozytory kartonowe?

kartondlaciebie.pl > Drukarnia  > Dlaczego warto inwestować w ekspozytory kartonowe?
Ekspozytory Kartonowe - Ich Widoczne I Ukryte Zalety zdjęcie nr 1

Dlaczego warto inwestować w ekspozytory kartonowe?

Reklama jest kluczem do sukcesu. Wiele firm inwestuje krocie by ich marka stała się rozpoznawalna, a umożliwia im to telewizja, radio i internet. Tymczasem są tańsze metody na skuteczną reklamę. Postaw na statyczną i wielorazową formę promocji w postaci ekspozytorów kartonowych. Oszczędzi Ci to czas i pieniądze, a dodatkowo może skutkować długotrwałymi zyskami.

Czym są ekspozytory kartonowe?

Ekspozytory kartonowe to ogólna nazwa przedmioty kartonowe służące reklamie. Wśród wysokich konstrukcji kartonowych można wyróżnić takie jak standy reklamowe, displaye, stojaki oraz regały. Wszystkie wyżej wymienione produkty służa do eksponowania produktów lub ulotek na wysokości wzroku. Jednocześnie można na nich umieścić logo firmy, że produkty były lepiej powiązywane z naszą marką. Z mniejszych konstrukcji można wymienić na przykład półki i potykacze. Półki służą zwykle jako wyposażenie większych ekspozytorów, razem z kratownicami i innymi rozdzielaczami. Potykacze to znane wszystkim głównie z filmów komediowych, ale czasem z miejsc publicznych, rozstawiane informatory, najczęściej z napisem “Uwaga! Mokra powierzchnia”. Choć sposób użycia jest różny, cel jest zawsze ten sam. Zdobyć uwagę przechodniów i przekazać im pewną informację.

Jak zaprojektować ekspozytor tekturowy?

Ekspozytor kartonowy po pierwsze powinien być odpowiedniej wysokości. Jeśli to możliwe, główne logo lub napis promujący powinien znajdować się na wysokości oczu. Najlepiej jeśli będzie widoczne i odczytywane z daleka. Barwy powinny być stonowane, czyli nie jaskrawe. Jeśli nie zdecydujesz się na monochromatyczne stoisku, to użyj kolorów kontrastowych, występują one w parach po przeciwnych stronach koła kolorów, na przykład pomarańczowy i zielony. Ustal również co na nim umieścisz, czy będą to ulotki, produkty reklamowe czy może jakiś poczęstunek. W zależności od tego wybierz odpowiednią liczbę rzędów. Pamiętaj, że rzadko kiedy ludzie będę pochylać się by sprawdzić zawartość niższych rzędów. Główną istotą jest oddziaływanie na ludzi przechodzących. Na sam koniec dobierz liczbę przedziałów i innych akcesoriów. Jeśli posiadasz duże produkty bardzo dobrze sprawdzą się stojaki z wieszakami. W przypadku powstania innych wątpliwości producent opakowań kartonowych z pewnością je wyjaśni. Podczas zamówienia możesz poprosić o konsultację, a gdy towarzyszy Ci wieczny brak czasu możesz poprosić o doradzenie schematu, w którym podstawisz najważniejsze grafiki i otrzymasz gotowy projekt.

Zalety ekspozytorów

Ekspozytory są tak zwaną reklamą nieinwazyjną. Dzięki temu nie ryzykujesz zdenerwowania potencjalnych odbiorców. Każdy zainteresowany będzie mógł podejść i pooglądać to, co go interesuje. Zwykle również ekspozytory kartonowe umieszcza się w miejscach, które odwiedzają ludzie zainteresowanie branżą. Nie da się wręcz zrobić dobrego stanowiska na targach bez odpowiednich standów reklamowych. Dzięki nim stoisko nie wygląda na puste, samo w sobie zajmuje przestrzeń, a zatrzymujący się przy nim ludzie mogą zainicjować psychologię tłumu ściągając do Ciebie kolejnych klientów. Dodatkowo jest widoczne z dużej odległości i w przypadku dobrze zaprojektowanych logotypów i haseł, mogą one zapaść w pamięć nawet ludziom przechodzącym w większej odległości.

Zwykle opakowania produktów i ulotki są wykonane w podobnej do ekspozytora kolorystyce, co potęguje wrażenie profesjonalizmu. Nawet jeśli pierwsze spotkanie potencjalnych klientów z wystawianymi przez Ciebie ekspozytorami nie przyniesie zbyt wielu materialnych zysków, to wygląd, nazwa i logo firmy zapadną w pamięć odwiedzających. Może to przynieść wiele korzyści długoterminowych. Prawdopodobnie następnym razem gdy spotkają się z Twoją marką będą przyjaźniej nastawieni. Ludzki umysł funkcjonuje w końcu na zasadzie co znajome to dobre. A w biznesie nie ma większej wartości niż przyjazny stosunek klienta.