Ekspozytory reklamowe i ich zastosowanie w reklamie i marketingu
KartonDlaCiebie 29 październik 2021

Ekspozytory reklamowe i ich zastosowanie w reklamie i marketingu

Ekspozytory produktowe, nazywane także stojakami reklamowymi lub prezenterami, bardzo szybko zdobyły popularność i uznanie w świecie reklamy i marketingu. Ekspozytory reklamowe służą do prezentacji materiałów reklamowych i promocyjnych oraz produktów firmy, a zaprojektowane w odpowiedni sposób stanowią jeden z najlepszych sposobów na promocję firmy i budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców. Ekspozytory najczęściej spotykamy przy sklepowych kasach lub ladach. Widujemy je także w punktach usługowych, siedzibach firm, na dworcach kolejowych czy w poczekalniach gabinetów lekarskich. Gdzie jeszcze możemy je wykorzystać? Jakie zastosowania mają ekspozytory? Odpowiadamy na najważniejsze pytania – zapraszamy do artykułu.

Z czego wykonane są ekspozytory produktowego?

Ekspozytory produktowe można wykonać z wielu materiałów, m.in. z:

  • kartonu,
  • metalu,
  • drewna,
  • tworzywa jak PCV czy pleksa.

To, na jaki materiał decyduje się przedsiębiorca zależy od jego potrzeb i oczekiwań. Nie sposób jednak nie wspomnieć, że największą popularnością cieszą się jednak ekspozytory produktowe z tektury. Dlaczego? Szybki czas realizacji, korzystna cena, niska waga, łatwość transportu i dbałość o środowisko naturalne to ich największe wyróżniki. Nadruk na tekturze oraz jej właściwości dają szereg możliwości, jeśli chodzi o design - ekspozytory kartonowe mogą składać się z wielu dodatków – od prostych półek, przez kieszenie na ulotki, aż po haczyki do zawieszania produktów. Tak skonstruowany ekspozytor od razu przyciąga wzrok potencjalnych klientów.

Zastosowanie ekspozytorów produktowych

Ekspozytory produktowe mają szereg zastosowań. Jeśli dobrze się zastanowimy, to szybko zdamy sobie sprawę, że ekspozytory reklamowe, czy stojaki ekspozycyjne praktycznie wszędzie. Spotkamy je w sklepach, biurach, poczekalniach, w instytucjach finansowych, w poczekalniach w przychodniach lekarskich, na dworcach kolejowych i w punktach usługowych. Ciężko wyobrazić sobie miejsca bez różnej maści ekspozytorów. Jednak czy to jedyne sytuacje, w których możemy wykorzystać ekspozytory produktowe? Oczywiście, że nie. Mamy jeszcze kilka innych, sprawdzonych pomysłów.

Gdzie jeszcze można korzystać z popularnych ekspozytorów?

Podczas targów, eventów i konferencji branżowych – na Twoim stanowisku wystawienniczym na pewno znajdzie się miejsce na designerski ekspozytor. Pamiętaj, że nowoczesne ekspozytory poza ulotkami reklamowymi, mogą prezentować także próbki Twoich produktów. To na pewno zachęci odwiedzających do podejścia do Twojego stanowiska.

Podczas imprez plenerowych – odpowiednio zaprojektowany ekspozytor produktowy możesz zabrać ze sobą również na promocję w plenerze. Estetyczny design na pewno przyciągnie potencjalnych odbiorców prosto do Twojego stanowiska. Kieszenie na ulotki czy haczyki na produkty pomogą w utrzymaniu porządku na ladzie targowej, nawet przy podmuchach wiatru.

Promocje i degustacje w supermarketach – to bardzo często wykorzystywany element kampanii promocyjnych, zwłaszcza w branży spożywczej i branży beauty. Dzięki przykuwającym wzrok ekspozytorom Twoja akcja promocyjna na pewno przyciągnie wielu ludzi, a co za tym idzie – przełoży się na wzrost sprzedaży. Estetycznie ułożone próbki produktów budują wizerunek profesjonalnej i godnej zaufania firmy.

Producent ekspozytorów produktowych w Poznaniu.

W ofercie Karton dla Ciebie znaleźć można standy reklamowe z tektury w dowolnej formie. Można skorzystać z szerokiego wyboru gotowych wzorów, jak również zdecydować się na projekty indywidualne. Reklamowe ekspozytory kartonowe mogą prezentować prosty design lub składać się z szeregu dodatków – wszystko zależy od potrzeb Twojego biznesu. Cechuje nas wysoka jakość, terminowość realizacji i indywidualne podejście do każdego klienta. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami – na pewno stworzymy ekspozytor produktowy, który sprosta Twoim oczekiwaniom.