Jakie opakowania sprawdzają się przy wysyłce ubrań?
Sprzedajesz ubrania w internecie? Prowadzisz własny sklep internetowy, kanał na Facebooku lub masz konto na allegro i zastanawiasz się, jaki rodzaj opakowania jest najlepszy do wysyłania odzieży? Jak zapakować ubrania tak, by były odpowiednio zabezpieczone w transporcie, a samo opakowanie produktowe było estetyczne i oczywiście – ekonomiczne? Znamy odpowiedzi na te pytania – zapraszamy do artykułu!
Opakowania produktowe do odzieży
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem wielkiego biznesu e-commerce, prowadzisz mały butik odzieżowy, czy własny kanał na Facebooku bądź Vinted – wszystkim, którzy sprzedają ubrania w internecie zależy na tym, by ich przesyłka dotarła do odbiorcy w nienaruszonym stanie, a samo opakowanie robiło dobre wrażenie. Zgadza się? Oczywiście, że tak!
Na szczęście ubrania nie są szczególnie wrażliwe na transport – nie wymagają specjalnego zabezpieczenia przed stłuczeniem, zniszczeniem czy zarysowaniem. Jednak bardzo istotne jest, aby towar dotarł do klienta w dobrym nie stanie – niepognieciony, niepodarty i odpowiednio złożony. Jakie opakowania produktowe wybrać, by właśnie tak się stało?
Opakowania kartonowe z nadrukiem – idealny sposób na wysyłkę ubrań
Musisz pamiętać, że w dzisiejszych czasach i przy aktualnym poziomie konkurencji, klienci nie oczekują tylko dostarczenia przesyłki. Konsument chce mieć poczucie, że został potraktowany indywidualnie. Dlatego pudełka z logo firmy najlepiej sprawdzają się przy wysyłce ubrań.
Opakowania kartonowe przede wszystkim zapewniają należytą ochronę przed rozerwaniem zawartości (czego niestety nie można powiedzieć o foliopakach). Wybór wielkości opakowań jest bardzo szeroki, dlatego możesz dobrać kartonowe pudełko wręcz idealnie pasujące do wysyłanego przez Ciebie towaru. Dzięki temu unikniesz przemieszczania się produktu po całym opakowaniu, a tym samym niepotrzebnych zagnieceń. Pamiętaj – pierwsze wrażenie jest niesamowicie istotne.
Opakowania produktowe z logo firmy wyglądają profesjonalnie i wzbudzają prestiż. Co więcej, dzięki nadrukowanemu logotypowi klient od razu zapamiętuje Twoją markę. Aby wywrzeć jeszcze większe wrażenie, do kartonika możesz włożyć kod rabatowy, informacje o firmie bądź gratisy, a samo zamówienie opakować w firmowy papier ozdobny.
Miej na uwadze jeszcze jedną kwestię – opakowania kartonowe są ekologiczne. W związku z tym wpisują się w światopogląd wielu odbiorców. Często takie kwestie mają naprawdę duże znaczenie podczas procesu zakupowego. Co więcej, wysyłając towar w opakowaniu kartonowym zapewniasz swoim odbiorcom jeszcze jeden plus. W przypadku konieczności zwrotu ubrania, gdy np. konsument wybierze nieodpowiedni rozmiar, może od razu dokonać zwrotu w kartonie, który otrzymał od Ciebie. To niesamowita wygoda, którą doceniają wszyscy klienci!